Rendszeres olvasók

Keresés ebben a blogban

2011. március 23., szerda

Üdvözölöm!/Üdvözöllek!

5.-ben valamiért egyáltalán nem szerettem a földrajzot, nem bírtam koncentrálni az órára, (talán nem is akartam). És, amikor év végéhez értünk kétesre álltam. Kicsit féltem, hogy 4-est kapok, ám szerencsére, (mivel rendes tanárom van!!!), megkaptam a jobb jegyet (az ötöst). Ebből tanultam, s 6.-ban már figyeltem az órákra, majd rájöttem, ha nem "szenvedek", és próbálok rákoncentrálni az anyagra, előbb-utóbb már nem fog kihívást jelenteni a figyelés, sőt lehet, hogy még meg is szeretem a tantárgyat.


Így is lett! Ma 7. osztályos vagyok, (figyelek az órára!!!), nem győzöm csinálni a különféle gyűjtőmunkákat, és persze nagyon tanulok! (Sokkal könnyebb úgy tanulni, hogy nem szenvedek a könyv fölött, s ha odafigyelek órán, jobb esetben 2-szer elolvasom/átismétlem, és már tudom is az anyagot!)

Pedig a 7.-es anyag a legnehezebb az általános iskolai földrajzi anyagok közül!


Tankönyv, munkafüzet, térkép, dolgozatfüzet


Arra az elhatározásra jutottam, hogy elkezdek szerkeszteni egy blogot, segítve ezzel szenvedő-földrajz-elleneseknek, illetve azoknak, akik nem tudják, hogy mire számítsanak témazáróban, felelésben! E-mail: fru.foldrajz@gmail.com

Jó nézelődést, és Tanulást Kívánok;

A szerző

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése